Χρειάζεσαι Βοήθεια;

Γενικές ερωτήσεις

Τι είναι το eKiosky's;

Το eKiosky's είναι μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για online αγορές. Το eKiosky's Bot θα σας βοηθήσει να τις πραγματοποιήσετε άκομα πιο εύκολα και γρήγορα.

Τι περιέχει το eKiosky's;

Παρέχει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων μικρολιανικής, όπως καφέ, σνακ, γεύματα, αναψυκτικά, είδη περιπτέρου, είδη φαγητού, καθαριστικά σπιτιού, είδη περιποίησης και προσωπικής υγιεινής κ.ά., με άμεση παράδοση στον χώρο που θα μας δηλώσετε.

Τι μου προσφέρει;

Με το eKiosky's κερδίζετε χρόνο, καθώς σας φέρνει αυτό που θέλετε, όποτε το θέλετε, στην πόρτα σας, όταν εσείς δεν μπορείτε να βγείτε για ψώνια! Πρόκειται, με λίγα λόγια, για μια ψηφιακή πλατφόρμα προϊόντων κατανάλωσης που παρέχει δυνατότητα εύκολης και άμεσης αγοράς, αλλά και παράδοσης στο σημείο που θα επιλέξετε.

Γιατί να κάνω Εγγραφή στο eKiosky's;

Προτείνουμε να προχωρήσετε σε εγγραφή καθώς έτσι αποκτάτε κάποια προνόμια ως μέλος του eKiosky's, όπως ενημερώσεις για προσφορές στα προϊόντα, παραγγελία καπνικών (μόνο σε εγγεγραμμένους χρήστες του eKiosky's) και ειδικές εκπτώσεις σε παραγγελίες που πραγματοποιείτε online (ακόμα και στον καφέ σας).

Σε ποιες περιοχές διατίθεται το eKiosky's;

Το eKiosky's καλύπτει ένα μεγάλο μέρος της Αττικής, Θεσσαλονίκη και Πύργο. Εάν δεν καλύπτουμε την περιοχή σας, μπορείτε να μας δώσετε το email σας και θα σας ενημερώσουμε όταν έρθουμε στην περιοχή σας!

Πόσες διευθύνσεις μπορώ να έχω αποθηκευμένες;

Μπορείτε να αποθηκεύσετε όσες διευθύνσεις επιθυμείτε, να τις επεξεργαστείτε ή να τις διαγράψετε.

Ποιες μέρες και ώρες είναι διαθέσιμο το eKiosky's;

Από Δευτέρα έως και Κυριακή, 8:30-22:30.

Ερωτήσεις σχετικά με την Παραγγελία

Πώς ξεκινάω νέα παραγγελία;

Μπορείτε να πληκτρολογήσετε “νέα παραγγελία”, ή αφού δηλώσετε τη διεύθυνσή σας να πατήσετε το κουμπί “Νέα παραγγελία”.

Πώς προσθέτω προϊόντα στο καλάθι μου;

Μπορείτε να προσθέσετε ένα προϊόν στην παραγγελία σας, απλά πατώντας το κουμπί “Αγορά”, το οποίο εμφανίζεται κάτω από κάθε προϊόν. Εάν θέλετε να προσθέσετε παραπάνω τεμάχια/κιλά από ένα προϊόν, αρκεί να πατήσετε το κουμπί “+” μέσα στο καλάθι σας.

Πώς αφαιρώ προϊόντα από το καλάθι μου;

Εάν θέλετε να αφαιρέσετε τεμάχια/κιλά από ένα προϊόν, ή να το διαγράψετε εντελώς από το καλάθι σας, αρκεί να πατήσετε το κουμπί “-”.

Τι ποσό πρέπει να συμπληρώσω για να προχωρήσει η παραγγελία μου;

Το ελάχιστο ποσό που απαιτείται για να προχωρήσει μία παραγγελία είναι τα 5€ εξαιρούνται τα καπνικά προϊόντα.

Πώς ολοκληρώνω την παραγγελία μου;

Για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, μόλις συμπληρώσετε το ελάχιστο ποσό που απαιτείται, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Ολοκλήρωση αγορών, πληρωμή”, ή να πληκτρολογήσετε “ολοκλήρωση αγορών”.

Πώς ανοίγω νέο καλάθι;

Για να ανοίξετε νέο καλάθι πρέπει πρώτα να ξεκινήσετε νέα παραγγελία. Μπορείτε να πληκτρολογήσετε “νέα παραγγελία”, ή αφού δηλώσετε τη διεύθυνσή σας να πατήσετε το κουμπί “Νέα παραγγελία”.

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Βεβαίως μπορείτε, σε κάθε στάδιο. Είναι προτιμότερο όμως να το κάνετε γρήγορα, πριν αναχωρήσει ο οδηγός από το κατάστημα, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε άμεσα την όποια τροποποίηση. Για να ακυρώσετε μια παραγγελία, καλείτε απευθείας στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 211 1050000.

Μπορώ να δώσω φωνητική εντολή;

Φυσικά, χρησιμοποιώντας το μικρόφωνο του πληκτρολογίου.

Σε πόση ώρα θα φτάσει η παραγγελία μου;

Υπό κανονικές συνθήκες, η παραγγελία σας παραδίδεται το συντομότερο δυνατό. Σε ειδικές ή έκτακτες περιπτώσεις, υπάρχει το ενδεχόμενο να χρειαστούμε περισσότερο χρόνο, ωστόσο επεξεργαζόμαστε τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατό. Εάν υπάρξει σημαντική καθυστέρηση, μπορείτε να καλέσετε απευθείας στην «Εξυπηρέτηση Πελατών» στο 211 1050000 για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την παραγγελία σας.

Πώς μπορώ να δω όλες τις κατηγορίες προϊόντων;

Μπορείτε να πληκτρολογήσετε “κατηγορίες προϊόντων” και θα εμφανιστούν όλες οι κατηγορίες με τη μορφή κουμπιών, ώστε να επιλέξετε αυτή που σας ενδιαφέρει και να δείτε ποια προϊόντα θέλετε να προσθέσετε στην παραγγελία σας.

Μπορώ να επαναλάβω μια παραγγελία μου;

Φυσικά! Πατώντας στις "Προηγούμενες Παραγγελίες" θα δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας. Μπορείτε να επαναλάβετε όποια παραγγελία θέλετε.

Μπορώ να εξαργυρώσω κουπόνι μέσω του ekiosky's bot;

Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα ακόμα.

Μπορώ να δώσω σταθερό τηλέφωνο;

Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα ακόμα.

Μπορώ να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

Για έκτακτα θέματα που αφορούν τα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με το τηλεφωνικό κέντρο του ekiosky’s.gr (Δευτέρα-Κυριακή, 07:30 – 22:30 στο 211 1050000).

Ερωτήσεις σχετικά με τα Προσωπικά Στοιχεία

Πώς δηλώνω τη διεύθυνσή μου;

Μόλις σας ζητηθεί να δηλώσετε τη διεύθυνσή σας για πρώτη φορά, ή επιθυμείτε να επιλέξετε νέα διεύθυνση, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Εντοπισμός θέσης” και να εντοπίσετε τη διεύθυνσή σας στο χάρτη. Εάν την έχετε ήδη δηλώσει, τότε μπορείτε να την επιλέξετε, πατώντας τη διεύθυνση που εμφανίζεται επάνω στο χάρτη. Ο εντοπισμός της διεύθυνσής σας υποστηρίζεται μόνο σε κινητά, όχι σε υπολογιστή. Στην περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας μέσω υπολογιστή, συμπληρώνετε τη διεύθυνσή σας, μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.

Πώς αλλάζω διεύθυνση;

Μπορείτε να επιλέξετε το κουμπί “Αλλαγή διεύθυνσης”, ή να πληκτρολογήσετε “αλλαγή διεύθυνσης”. Θα εμφανιστεί ο χάρτης με τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει. Μπορείτε να δηλώσετε νέα διεύθυνση πατώντας "Προσθήκη διεύθυνσης".

Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνσή μου αφού έχω ολοκληρώσει την παραγγελία μου;

Ναι. Υπάρχει η δυνατότητα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας.

Μπορώ να αλλάξω διεύθυνση παράδοσης για την παραγγελία που μόλις υπέβαλα;

Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας δεν υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής διεύθυνσης παράδοσης. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο του ekiosky’s.gr (Δευτέρα-Κυριακή, 07:30 – 22:30 στο 211 1050000) προκειμένου να ακυρωθεί η παραγγελία σας και έπειτα να την καταχωρήσετε εκ νέου στη νέα διεύθυνση παράδοσης, εφόσον η νέα διεύθυνση είναι εντός των ορίων διανομής μας.

Μπορώ να επεξεργαστώ τα στοιχεία μου και να γράψω κάποιο σχόλιο κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;

Ναι. Υπάρχει η δυνατότητα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας να επεξεργαστείτε τα στοιχεία σας.

Γιατί χρειάζεστε τη διεύθυνσή μου;

Για να μπορέσουμε να εντοπίσουμε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί και αφού πραγματοποιήσετε μία παραγγελία, να σας φέρουμε τα προϊόντα στη διεύθυνσή σας.

Γιατί χρειάζεστε τον αριθμό μου;

Για να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε περίπτωση που αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία και την παράδοσή της.

Ερωτήσεις σχετικά με την Πληρωμή

Αφού επιλέξω τα προϊόντα που θέλω να αγοράσω, πώς πληρώνω;

Μόλις συμπληρώσετε το απαιτούμενο ποσό για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Ολοκλήρωση αγορών, πληρωμή”, ή να πληκτρολογήσετε “ολοκλήρωση αγορών” για να προχωρήσετε στην πληρωμή.

Πώς πληρώνω;

Μπορείτε είτε να πληρώσετε online με κάρτα είτε κατά την παράδοση της παραγγελίας σας. Επιλέξτε τον τρόπο που σας εξυπηρετεί καλύτερα!

Χρειάζομαι πιστωτική κάρτα;

Υπάρχει η δυνατότητα να πληρώσετε με μετρητά, είτε με πιστωτική κάρτα online, είτε στην πόρτα σας με POS, αρκεί να είστε εγγεγραμμένος χρήστης.

Τι κάνω όταν κατά την online πληρωμή η κάρτα μου εμφανίζεται «μη αποδεκτή»;

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε είτε να δοκιμάσετε με άλλη κάρτα είτε, εφόσον είστε σίγουρος/η ότι η κάρτα σας λειτουργεί, να καλέσετε την Υποστήριξη Πελατών του eKiosky's και εμείς θα διευθετήσουμε άμεσα το ζήτημά σας.

Ποιες κάρτες μπορώ να χρησιμοποιήσω στην online παραγγελία μου;

Οι κάρτες που δεχόμαστε για τις online συναλλαγές του eKiosky's είναι η VISA και η Mastercard.

Η παραγγελία μου απορρίφθηκε. Πώς γίνεται η επιστροφή χρημάτων εάν έχω πληρώσει online με κάρτα;

Όταν μια παραγγελία ακυρώνεται, σας επιστρέφουμε όλο το ποσό των χρημάτων σας στους οριζόμενους από την εκάστοτε τράπεζα χρόνους εκκαθάρισης.

Πόσο κοστίζει η αποστολή της παραγγελίας;

Οι υπηρεσίες του ekioskys.gr σας παρέχονται δωρεάν.

Μπορείτε να μου εκδώσετε τιμολόγιο;

Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου.

Ερωτήσεις σχετικά με την Παράδοση

Ποιες είναι οι ημέρες και ώρες παράδοσης;

Το ωράριο παραδόσεων είναι Δευτέρα έως και Κυριακή, 8:30-22:30. Μπορείτε να πληκτρολογήσετε “ώρες παράδοσης” και θα σας εμφανίσουμε τις διαθέσιμες ώρες, ώστε να επιλέξετε αυτή που σας εξυπηρετεί.

Υπάρχει χρέωση για την παράδοση της παραγγελίας;

Όχι η παράδοση της παραγγελίας είναι δωρεάν.

Μέχρι τι ώρα πραγματοποιείτε παραδόσεις;

Οι ώρες παράδοσης ξεκινούν από τις 8:30 έως τις 22:30.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αν δεν βρήκες την απάντηση που έψαχνες στα FAQs, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας, με όποιον τρόπο σε εξυπηρετεί:Καλώντας μας στο 211 1050000. Στέλνοντας email στην ομάδα του eKiosky's στο [email protected] Γράφοντας το μήνυμά σου online, πατώντας εδώ.